بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ظاهرا ظرفیت ورزشگاه آزادی بیش از 140 هزار نفر شده است!

ظاهرا ظرفیت ورزشگاه آزادی جدیدا بیش از 130 تا 140 نفر شده که ما فوتبالدوستان نمی دانستیم،اما جواد کاظمیان از آن اطلاع دارد!
کاظميان با قدرداني از حضور هواداران تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي گفت: تنها نکته‌ي مثبت بازي حضور 40 هزار نفري مردم آذربايجان در آزادي بود، که به دليل کم بود جا خيلي فشرده نشسته بودند، که واقعأ شور و شوق زيادي داشتتند و آن قدر با مرام هستند که بعد از بازي دقايقي در ورزشگاه ماندند و تيم را به حالت ايستاده تشويق کردند.

تا آنجاي که در استاديوم مشاهده کرديم اين استقلالي ها بودن که از ورزشگاه خارج نمي شدند و در يک حرکت غير منتظره تا دقايقي بسيار زيادي در ورزشگاه ماندند و براي بازيکنان تيمشان تشويق کردند!
درضمن فکر نکنم تماشاگران تبريزي بخاطر تشويق تيم در پيتشان در ورزشگاه مانده بودند!فکر کنم از رويا و شدن با تماشاگران استقلالي کمي ترسيده بودند و جانب احتياط را رعايت مي کردند!



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت11:05---23 اسفند 1391
خیلی خوب بود به وب سایت من هم سری بزن بای

علیرضا
ساعت11:05---23 اسفند 1391
خیلی خوب بود به وب سایت من هم سری بزن بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 12 / 1391برچسب:جواد کاظمیان,تماشاگران تبریزی,ورزشگاه آزادی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com